5 de febrer del 2014

Punt de llibre - Cor de paper [origami]


He fet aquest punt de llibre amb forma de cor que he pensat que aniria molt bé per anar escalfant l'ambient o si us voleu marcar un detall amb la parella, ara que ja s'acosta Sant Valentí (jo no ho celebro però mai està de més un detall, oi?).

He hecho este marcador de páginas con forma de corazón que he pensado que iría muy bien para empezar a caldear el ambiente o si os queréis marcar un detalle con vuestra media naranja, ahora que San Valentín está cerca (yo no lo celebro pero nunca está de más tener un detalle, no?).

És molt fàcil de fer, en menys de 15 minuts el tindreu acabat i si no teniu paper d'origami, sempre podeu anar a una pàgina com ara aquesta o aquesta, i imprimir el que més us agradi.
Per cert, he trobat la idea original al blog How About Orange, que us recomano visitar (en anglès).

Es muy fácil de hacer, en menos de 15 minutos lo tendréis acabado y si no tenéis papel de origami, siempre podéis ir a una página como esta o esta e imprimir el que más os guste.
Por cierto, he encontrado la idea en el blog How About Orange, que os recomiendo visitar (en inglés).


1. Necessitem un rectangle, és a dir que si tenim un paper quadrat per fer origamis, haurem de començar tallant-lo per la meitat. Dobleguem per la meitat llarga el rectangle que tenim, amb la part impresa per fora.
1. Necesitamos un rectángulo, o sea que si tenemos un papel cuadrado para hacer origamis, tendremos que empezar cortándolo por la mitad. Doblamos por la mitad larga el rectángulo que tenemos, con la parte imprimida por fuera.




2. Doblequem per la meitat i tornem a obrir.
2. Doblamos por la mitad y volvemos a abrir.



3. Dobleguem l'extrem en un angle de 45º cap amunt de tal manera que la part de sota del paper arribi a la meitat que hem marcat en l'anterior pas.
3. Doblamos un extremo en un ángulo de 45º hacia arriba de tal forma que la parte de abajo del papel llegue a la mitad que habíamos marcado en el paso anterior.



4. Repetim l'anterior pas amb l'altre extrem del paper.
4. Repetimos el paso anterior con el otro extremo del papel.



5. Li donem la volta al paper i doblequem cap avall en línea recta 1/3 part aproximadament de la part de dalt. És a ull, no cal que us hi torneu bojes!
5. Le damos la vuelta al papel y doblamos hacia abajo en línea recta 1/3 parte aproximademente de la parte de arriba. Es a ojo, no hace falta que os volváis locas!



6. Fem uns petits plecs a les puntes per donar forma al cor...
6. Hacemos otros pliegues a las puntas para dar forma al corazón...




Ta-dah! Finnished!



3 comentaris:

  1. Muy bonito y sencillo de hacer !!! Ideal para regalar a alguien especial!!

    ResponElimina
  2. Qué buena idea! Me encanta! Gracias

    ResponElimina
  3. M'encanta la idea, per senzilla i per bonica !!

    ResponElimina

T'ha interessat el que has vist? T'ha agradat? Deixa'm un comentari, tots els llegeixo i contesto. T'ho agraeixo molt!

¿Te ha interesado lo que has visto? ¿Te ha gustado? Deja un comentario, los leo todos y los contesto todos. Te lo agradezco muchisimo!